Top
 
 

23. Kaspars Bergmanis

Izglītība

Rīgas 5. Poligrāfijas mākslas arodskola.
Biznesa augstskola “Turība”, bakalaura grāds uzņēmējdarbības vadībā.

Darba gaitas

Mācību laikā un arī pēc tam strādājis “Preses namā”. Atmodas laikā darbojies Latvijas Republikas Pilsoņu kongresa laikrakstā „Pilsonis”, bet 1993. gadā nodibinājis savu uzņēmumu un izdod žurnālu „Auto Birža”. Vēlāk sācis strādāt „Latvijas īpašnieku apvienībā” nekustamo īpašumu apsaimniekošanā. 1996. gadā nodibina laikraksta „AutoInfo” redakciju un SIA „AutoInfo”, ir tās direktors. Darbības virzieni — izdevējdarbība un namīpašumu apsaimniekošana.

Sabiedriskā darbība

Rīgas Latviešu biedrības biedrs. Būdams laikraksta AutoInfo” redaktors, veido informatīvas kampaņas, kas veltītas satiksmes drošībai. Atspoguļo auto industrijas jaunumus portālā “Autonews.lv”. Savā privātajā blogā ievieto fotoreportāžas un raksta recenzijas par klasiskās mūzikas koncertiem. Atbalstot Latvijas kultūras dzīvi, laikrakstā „AutoInfo” izveido kultūras lappusi un informē lasītājus par aktuālām programmām. Kā eksperts bieži piedalās LR1 un LR4 radio diskusijās par satiksmes problēmām Rīgā.

Politiskā darbība

Jau 1988.gadā iesaistās Latvijas Cilvēktiesību atbalsta grupā „Helsinki-86” Rīgas nodaļas darbā, jo viņa krustmāte Anta Bergmane ir viena no grupas biedriem. Fotografē un savas reportāžas sūta trimdas presei — „Latvija šodien”, „Brīvā Latvija”. 1989. gada 13. oktobrī tiek apcietināts par pretpadomju darbību, viņa dzīvesvietā tiek veikta kratīšana, vēlāk atbrīvots. Aktīvi darbojies LR pilsoņu kongresa dibināšanas procesos.
Nav nevienas politiskās partijas biedrs.

Motivācija

Sākot strādāt rīdzinieku labā, es vēlos sakārtot galvaspilsētas satiksmes infrastruktūru. Veikt nepieciešamos pasākumus transporta sastrēgumu mazināšanai, ieviest modernas tehnoloģijas satiksmes vadībā un plūsmas kontrolē.
Ieviest luksoforus gājēju drošībai, nevis ceļa sašaurinājuma barjeras; uzstādīt interaktīvas ceļa zīmes. Veikt darbu ar skolēniem kā topošajiem satiksmes dalībniekiem. Vēlos attīstīt jaunu auto stāvvietu izveidi gar mikrorajonu maģistrālajām ielām, lai atbrīvotu ēku iekšpagalmus no autotransporta, aprīkojot stāvvietas ar auto elektrouzlādes iespējām. Uzskatu, ka nepieciešams veikt apakšzemes komunikāciju nomaiņu pirms ielu asfaltēšanas un līdz 2025. gadam Rīgā noasfaltēt visas ielas ar grants segumu. Aktuāli ir atbalstīt jaunu tiltu un viaduktu projektēšanu un būvniecību. Rīgai ir nepieciešami jauni gaisa pārvadi pār dzelzceļa līnijām, kuri savienotu Imantu ar Zolitūdi, Sarkandaugavu ar Mežaparku, kā arī satiksmes pārvads pāri dzelzceļam uz Vecmīlgrāvi gar Ziemeļblāzmas dzelzceļa staciju.
Piedāvāšu izveidot bezmaksas autostāvvietas piepilsētā, lai autobraucēji varētu ērti izmantot sabiedrisko transportu. Svarīgi atcelt maksu par pašvaldības autostāvvietām brīvdienās un, lai autovadītāji novietotu savus spēkratus atbilstoši CSN, aktuāli marķēt ceļa apmales.

Vēlies uzzināt ko vēl mēs paveiksim Rīgā?